Tillbaka imorgon!

7kommentarer

Vi blev tvungna att åka in till djurkliniken med Gozzi ikväll i all fall, nu ska vi sova lite innan vi ska tillbaka igen på morgonen. Nu har han fått dropp och antikräkmedel. Jag håller tummarna hårt för Gozzis skull och min egen också att jag slipper torka kräk var annan timme som natten innan. Min duktiga kille låg stilla i nästan 4 timmar medan han fick droppet. De tyckte att han var sååååååå duktig.
 
 
 
Hoppas, hoppas, hoppas att han blir bättre under natten!
 
 

7 kommentarer

S

15 May 2013 07:27

Ligga stilla i fyra timmar, det var imponerande. Hoppas verkligen att det hjälpte och att han piggnar till idag. Stackarn.

Kram!

Sara

15 May 2013 13:24

Stackars lurvtass! Hoppas han är bättre snart, jag håller mina tummar!!

Inger Maryissa

15 May 2013 13:34

Stackars lilla vovve och hoppas han kryar på sig snart.
och ja, ...oj så duktig han är
kram

Annika

15 May 2013 19:52

Så duktig han är, och snygg. Hoppas att han mår mycket bättre nu. Ha det så bra du bara kan.

Anonym

15 May 2013 22:11

men stackarn fy vad jobbigt för han å han ser verkligen helt slut ut, hoppas nu medicinen+ droppet hjälper,
svar: Å va roligt med Brisbane, det finns så himla mycket att se längs hela den kusten kolla in den här länkarna ( du har säkert redan kollat dem men där finns massor av tips)
http://www.australienguiden.se/brisbane.php
http://www.visitbrisbane.com.au/Travel/Default.aspx
vi stannade bara över dagen i Brisbane å fortsatte tii Surfers paradise där vi var i 5 dagar ,
Har ni tänkt att åka neråt någonting till Sydney?
kramen

AnnaKK

16 May 2013 08:44

Men åh, inte dålig nu igen!? Så himla tråkigt!! :-( Hoppas verkligen han har blivit bättre!!!

(Skriver svar på frågorna du hade i ett annat inlägg!)

TantGlad

16 May 2013 22:30

Men lilla söta gozzi som är så fin. Bli pigg nu lille vän.
Önskar och hoppas allt bra med Gozzi nu.
Kramar till er båda!

Kommentera

Publiceras ej