Stambyte!

2kommentarer

Inför kommande projektering av stambytet som ska göras i år så hade Skanska tänkt göra ett besök idag för att se över rör och lite annat. Men hos mig kommer de inte in för då ligger jag och sover. Jag kan ju alltid hoppas att de inte glömmer bort att jag meddelat detta som de gjorde förra gången. Först så ringde de på dörren, sedan tog de huvudnyckeln och öppnade min dörr, då blev de först utskällda av en raggresande Gozzi, sedan blev de utskällda av mig som kom upprusande halvvägs in i morgonrocken med håret på ända. De bad tusen gånger om ursäkt, men vad hjälper det när man blivit halvt ihjälskrämd. För deras egen skulle så hoppas jag de skrivit med rött denna gången.  Stambyte av mitt hus ska påbörjas efter semestern så då får jag väl husera någon annans stans antar jag. När de väl är färdiga så kommer det bli fint med ett helt nytt badrum.
 
 
 
Solen skiner även idag, 
natten har varit kall så bilen fick skrapas på morgonen.
 
:-)

2 kommentarer

♥ Carina ♥

02 May 2013 15:14

Hoppas du sovit gott idag utan att du blivit störd av några inkräktare ;)
Kram

S

03 May 2013 09:14

Det låter omständligt med stambyte men slutresultatet blir väl förhoppningsvis bra, badrum kan bli lite sunkiga till slut om inget görs... Men jag hoppas de respekterade din sömn!

Kommentera

Publiceras ej