Loppis är poppis!

2kommentarer

I söndags var jag på loppis. Köpte inget, har ju lovat dotter att jag måste plocka bort en sak om jag köper något nytt och det vill jag ju inte. Med tanke på alla dessa kartonger som jag har sedan huset så är det bättre jag själv säljer på loppis. Titta är gratis, jag såg en handblåst vas som var fin. Men man kan ju inte ha allt framme oavsett. Men att gå på loppis är mycket kul. Vända och vrida, gå ett varv och ett till, prata några ord och så är man nöjd. "Emmie!! Här kan du kan sluta läsa" Det händer inte ofta att jag går från en loppis utan att ha köpt något.  
 
Det ska vändas och vridas.
 
 
Denna fina värmeljusstake köpte jag på loppis i Borgholm för några år sedan. Mycket nöjd över mitt köp. De
röda astrakaäpplena lyser härligt röda på kvällen när jag har den tänd.

 
 
 
Så finns det massor av andra köp som jag är mindre nöjd över.
 
Har du gjort något fynd på loppis?
 
:-)

2 kommentarer

Spanaren

07 May 2013 08:15

Handblåst vas och så fint och den skulle ha passat bra hos mig ;.) Fint konstverk i glas har du också i ditt hem. Bästa loppisköptet?!?! Är inte så ofta på loppis men vad skulle det vara? Kommer inte på något så jag säger Sokkos första nalle. Han var lillvalp och fick en stor mjukisnalle och det var lycka. Första nallen bör jag laga men han har bland annat två till som han gosar med plus allt annat
/ kram

Amanda

07 May 2013 09:49

Loppis en varm sommardag är så mysigt!:-)

Kommentera

Publiceras ej