Från det ena stället till det andra!

5kommentarer

När jag kom till djurkliniken i onsdags så fick vi köra vidare till Läckerby i Kalmar. Det var inte så bra med Gozzi, så ifall det skulle bli akut operation så vill de ha honom där. Men om nu allt går som det ska så behövs ingen operation. Hoppas han kommer hem snart. Längtar!
 
 
Trevlig pingst var det någon som sa idag på jobbet.
Va!! Är det pingst....?
 
Delar av Norges befolkning firar för full i Malmö, det vet jag!
Men det är nog inte pingsten :-)

5 kommentarer

AnnaKK

17 May 2013 11:54

Uuuh... :-( Hoppas verkligen att han inte ska behöva opereras - men det var ju klokt att tänka steget före iallafall, så han är på rätt ställe om utifall att...

Jag ska betala vår hunds försäkring i slutet av månaden, och tycker ju att det är mycket pengar som ska ut för "ingenting". Har alltid haft våra hundar försäkrade men aldrig (peppar-peppar!!) behövt utnyttja dem. Men jag vet ju att OM olyckan eller sjukdomen skulle slå till, så är det värt varenda krona man har betalat in i premie - plus att det jag betalar in men inte själv använder istället går till att hjälpa exempelvis Gozzi! När man tänker så känns det helt okej att betala!! :-)

Nu får du titta i and-inlägget för jag skriver lite där idag också!

Ailas

17 May 2013 18:33

Men då, stackars Gozzi! Jag håller verkligen tummarna att det inte behövs någon operation. Undrar förstås varför han är så känslig för kött och sånt? Hm... inte förstår han sitt eget bästa heller.

Önskar dig en fin pingst, med en frisk och glad hund, förstås.

Kram

Inger Maryissa

17 May 2013 18:53

Hoppas er söta vovve slipper operation och mår bättre snart och får komma hem
kram och ha en fin Pingsthelg

Eivor

18 May 2013 00:28

Hoppas ingen operation behövs.
Nej Norge firar nog sin Nationaldag idag men vi firar Pingsten.

Ha en trevlig sådan

Kram

TantGlad

18 May 2013 09:06

Din älsklingsvove hoppas vi alla att han inte behöver opereras och vi håller tummar och tår för det. Se så stiligt han blickar ut över söta Gozzi.
Trevlig pingst min vän!
Gozzi får de flesta kramar av mig idag, och sen får du min vän åkso kramar.!
Kramisar till er båda!

Kommentera

Publiceras ej