Drömmar!

4kommentarer

Alarmet började tjuta 06.00 mitt i min dröm. Jag tackar så mycket för det. Fattar inte detta, jag drömmer och drömmer nätterna igenom. Morgonens dröm ska jag inte berätta om för då sätter ni väl frukosten i halsen och så ska ni tänka på detta hela dagen. Jag var ju bara tvungen att tyda min något äckliga dröm och slår det in så ska jag inte tacka nej. Vem vet....undret tid är ju inte förbi.
 
Drömmer du i färg....
 
 
....eller svartvitt?
 
 
Som tur var så drömde jag morgonens dröm i svartvitt.
 
Mot tvättstugan!
 
:-)

4 kommentarer

Spanaren

08 May 2013 08:05

Så fullkomligt lysande blomma. Den gula bilden är bara så ... wow och åter wow. Tack! Ha en bra dag!
/kram

Ps Fin i svart/vitt men inte som i gult

Inger Maryissa

08 May 2013 12:45

Ofta händer det för mig också att på morgonen jag vaknar mitt i en dröm
en del drömmar hade jag velat drömt färdigt medan andra är sköna att vakna upp ur
det med att drömma i färg......så vet jag faktiskt inte om jag gör det...
av någon konstig anledning kan jag inte minnas om jag gör det eller inte
kram

Ailas

08 May 2013 14:06

Drömmer gör jag också, men har ofta svårt att komma ihåg drömmarna efteråt; de bleks bort så fort jag slår upp ögonen.
Gula drömmar tror jag inte att jag haft i vart fall, men din blomma gillar jag.
Moln och småregn här idag, men det ser riktigt grönt ut. Skönt, så skönt!
Kram

soffie

08 May 2013 21:06

jo jag ser färger i mina drömmar ,just nu är jag inne i en drömperiod drömmer jättemärkligt:)
knepigt hur det är med drömmar ...kramen goa du...

Kommentera

Publiceras ej