Då var det jobbdags igen!

2kommentarer

En snabbrunda till Öland för lite återhämtning innan det var dags för jobbet igen har jag hunnit med. Medan jag satt i min sköna stuga i förgår så passade åskan på att föra liv hemma i stan. Men det var jag helt ovetande om eftersom solen så fint hade gått i ner i väster och inte ett tecken fanns på att Tor förberedde sig på att slå på sin trumma. Idag är det mulet hos mig och då hinner jag att dona lite inne mellan Lurvtassrundorna. Sakta men säkert så återhämtar han sig. Han är trött och lite seg i kroppen. Sover mycket men var ändå rätt så pigg när vi var på Öland.
 
 
Fattar ni?
21 maj idag......!!!?

Oooooooooooooooooooooootroligt!

2 kommentarer

Anonym

21 May 2013 12:56

Nog ser även din bild lite regnig ut idag, precis som min. Men det går att hitta på en massa ändå.

Trevligt att Gozzi är hemma igen och jag hoppas innerligt att han snart är som vanligt; busig och pigg! Ge honom en kram från mig.

Kram till dig också. :)

S

21 May 2013 17:02

Den bilden tyckte jag om, vackra former.
Ha det bra på jobbet!

Kram

Kommentera

Publiceras ej