Bal i staden!

1kommentarer

Många fina håruppsättningar och underbart vackra klänning, välkammade gossar i sin första kostym har av nära och kära blivit fotograferade på röda mattan ikväll påväg in i stora salen. Instagram och fb glittrar som aldrig förr. Hoppas att alla får en trevlig och fin kväll med massor av dans och andra trevligheter. 
 
Det här är det närmaste bal jag har kommit. Sopa-ut-julen-bal. 
 
 
 
Idag har jag gjort en väldigt osmart sak. Stängt igen datorskärmen med modemet i mellan. Skärmen sprack. Så nu har jag regnbågens alla färger på min dator som lyser upp denna mulna och lite kalla kväll. Jag är något horngubbens sur. 
 
:-(
 

1 kommentarer

S

25 May 2013 09:34

Usch så retligt med datorskärmen. Ett ögonblicks verk.

Tänk så tjusiga ungarna är nuförtiden. Vi hade ingen bal när jag tog studenten, var inte riktigt inne då. Fast jag var punkare så jag hade säkert ändå inte gått. :P

Kram!

Kommentera

Publiceras ej