Ajajaj!

3kommentarer

Träningsvärk så det heter duga i mina förslappade muskler. Min PT-dotter har kört värsta träningspasset med sin mamma på blåsiga Öland i helgen. Benböj, utfall, benlyft, skuggboxning och baklänges löpning med glada hejarop som ekat på vidderna. Ska krypa ner i ett varm bad innan jobbet för att försöka lindra lite. Tror jag ska tjuvträna lite mellan passen nu när hon kör så hårt med mig. Känns ändå lite skönt, men det behöver jag ju inte säga högt.
 
 
Mors dag ska vi fira när vi alla kan ses om 14 dagar
utom Dennis då förstås, för vi får fira i augusti.
 
Önskar alla Mammor och ni andra en fortsatt fin dag :-)

3 kommentarer

soffie

26 May 2013 21:22

wow vilken knopp å oj vad du har tränat ,härligt :)

TantGlad

26 May 2013 22:43

Oj villket skittufft pass må jag säga. Jag blir svettig bara jag läser det, men så är jag inte så sportlig av mig Hehehe.
Tror säkert det känns lite skönont, men du........vi pratar inte högt om det då *ler*
Fortsatt fin kväll du med vännen.
Goa och varma kramar från mig!

AnnaKK

27 May 2013 06:57

Då vet du iallafall att du HAR muskler - om det gör ont i dem! :-) Hejja på!!! Själv har jag blivit alldeles förslappad de sista veckorna - minns inte ens när jag senast var ute och gick en promenad i sånt tempo att det blev lite svett & flås... :-/ Borde verkligen skärpa till mej!

Hamnade en sväng i närheten av din stad i helgen, för vi hälsade på vänner som flytt hemifrån på grund av en jämn födelsedag - så vi campade på Senoren mellan lördag och söndag. :-)

Kommentera

Publiceras ej