Välinformerad!

2kommentarer

Jag kom rätt, smidigt som en plätt! Något som är väldigt kul med att åka buss utan resesällskap är allt man hör, om man så vill eller inte vad andra pratar om. En kvinna som satt snett bakom mig hade träffat en man som hon skulle på date med. Om detta hade hon en hel del att berätta för sin väninna som var med på bussen, om hon skulle få vara med på själva träffen framkom aldrig eftersom jag satte in mina proppar för att lyssna på några av sommarpratarnas program på P1.
 
Mitt i språnget stannade den upp för att klia sig bakom örat.
 

Öland ger hälsa kraft och mod :-)

2 kommentarer

soffie

10 Jul 2013 23:18

hihi det är verkligen roligt(ibland) att lyssna på folk omkring en på bussar och lite överallt, men ibland är det verkligen skönt att stoppa proppar i öronen och lyssna på musik eller radio istället:) wow va cool bild :)

S

11 Jul 2013 10:11

Haha, den som kunde lägga foten bakom örat sådär! Nog får man höra ett och annat när man reser. Mig gör det inget, går väl lika bra som att se dokusåpor på tv ;)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej