Vilken dag!

2kommentarer

Det blir inte många rader i bloggen idag. Skulle jag skriva allt som just nu vill ut ur min hjärna skulle det inte bli någon rolig läsning. Något klantskalle glömde lägga över mina kontakter idag när jag var för att fixa med ett nytt simkort på min nya mobil. Nu har jag inga telefonnummer kvar. Kan inte sms;a, eller ringa till dig, mina barn eller någon annan.
Varför finns det klantskallar?
Hör gärna av dig!



Så medan jag stångar min panna blodig så får du ha en trevlig kväll.

Jag har skrivit det förut
och
jag skriver det igen
låt NU Willy ställa danseskorna på hyllen.

:-(

2 kommentarer

Glenn

12 Mar 2010 18:19

Jag tror att Willy dansar som en gud även utan skor

Sofie

12 Mar 2010 20:28

Vacker bild och jag håller med om Willy. Lycka till med alla nummer :-)



Kram kram

Kommentera

Publiceras ej