Vårtips från W

3kommentarer

Om du har massor av vårenergi så kommer här ett tips från W

Leta upp en sten och försök sedan ta dig upp på den.



Finns det fortfarande snö på stenen så kan du passa på att kasta lite runt dig.



Ställ dig sedan upp, men kolla nog så det inte här för högt.



Nu kan man säga ett, tå ,te men det går lika bra med kla, fädi, gå.



Fäll ut armarn något och håll tungan rätt i mun, kasta dig utför.



Jättekul!

Kan upprepas så länge man orkar och vill.

Lycka till!

:

:-)

3 kommentarer

Sabbe

27 Mar 2010 16:00

Klart att det finns många, många positiva saker att ta med sig från huset. O klart att det är svårt att flytta in hos någon där allt redan är helt klart och där det redan finns regler. Jo men jag menar att jag känner mig ivägen nu med alla saker som står där uppe när du ska flytta in dina saker igen, så jag ska skynda mig och hämta hem dem. kram

Emmie

27 Mar 2010 21:14

hihi du är för söt!! kram

Sofie

29 Mar 2010 20:04

Vilka fina bilder av en fin kille, kram Fia

Kommentera

Publiceras ej