Strandvallen

0kommentarer

Det är fult att ljuga.
Kollade vädret igår eftersom det skulle bli fotbollskollande idag. Och.....solen skulle lysa från en nästan klarblå himmel....men där fick jag. Dimma, regn och grå himmel. Eftersom vi skulle kolla boll i Sölvesborg på den stora arenan Svarta Led fick det även bli en liten runda till Strandvallen där Mjällby värmde upp inför sin match i morgon mot GAIS. Alla ni som har lite intresse för fotboll och då läst i tidningen om gräsmattan på Strandvallen som är brun och gräsfattig så kan jag intyga att det är sant det som står i tidningen. Men man kan ju inte begära annat med tanke på denna underbara vinter som vi haft.
Jag hoppa att det går bra för Mjällbypojkarna i morgon och att de vinner trots den dåliga gräsmattan.


Tobias Grahn i Mjällbys lag provar om gräsmattan håller för lite tryck

När vi hade kollat grabbarna på Strandvallen så drog vi vidare till Svart Led för att kolla på proffsen, Trion grabbarna skulle spela en träningsmatch kl 12. Men först blev det lite fika som vi tagit med oss, te och goda ostmackor. Sedan var det bara att ta med paraplyet och ladda Nikon för lite fotografering.







Nu har jag just dansat soldansen och jag hoppas att vädergudarna förstår min vädjan
om vackert väder i morgon.

Eller vad tycker ni?

Ny kväll med nya möjligheter!

:-)

Kommentera

Publiceras ej