Uppe med tuppen

0kommentarer

Idag så steg jag upp klockan sju för att kolla ut och solen sken som aldrig förr. Hoppade i kläderna för att ta en liten kisserunda med Gozzi innan frukost. När vi hade fått i oss lite näring styrde vi kosan mot Tina för att ta lite bilder på våra hundar. Gozzi var som tokig i Tilly trots att det var några veckor sedan hon slutade löpa.


Gozzi fick passa sig när han bliv för närgången

Tycker synd om alla som måste sitta inne för att jobba i detta underbara väder. När jag var hemma hos F idag så satte jag mig utanför friggeboden och njöt av vårkänslan som slagit till bland istappar och snömassor. Det droppade från taket, fåglarna kvittrade och solen värmde mina vinterbleka kinder.


Gozzi var väldigt sugen på något helt annat än att jaga boll.


Så mysiga de är våra hundar och så mycket som de har busat under sina år som kompisar

Kan knappast inte hålla mig för skratt när jag tänker på kvällens roligheter. Kan inte avslöja något nu med tanke  på att det är en hemlis, men jag lovar att skriva alla detaljer senare.

:-)





Kommentera

Publiceras ej