Nybakat

1kommentarer

Blev så jättesugen på nybakat. Bullar, bröd, sockerkaka, ananaspaj eller vad sägs om hallongrottor. Kan va fel tidpunkt att fundera över det nu men man kan inte hjälpa när suget sätter in. Det luktar ju så gott me när man bakat. Jag får nöja mig med att bläddra i en tidning med ljuvliga bakelser och annat gott. När jag slutat jobbet ska jag hämta Gozzi sedan blir det en runda till Annelie för att sova i hennes mjuka goa säng.


Mycket bebbegos ska hinnas med

Då var det måndag igen, en ny vecka med många timmar att sätta sprätt på. Det blir en vecka med allt möjligt innehåll. Hem till Annelie, sedan lite möte, jobb, fotboll och lite till möte och så lite sova me hoppas jag. Tänk att det redan gått 15 dagar av årets tråkigaste och längsta månad som nu har blivit en kul och trevlig månad. Jag hoppas att det blir många soliga dagar resten av månaden. Man känner att det är sol som saknas, blir mycket piggare när de vinterbleka kinderna fått lite färg.

:-)

1 kommentarer

Carolina [fotograf]

15 Mar 2010 15:50

Så söt :)



Startade "Veckans blogg" nyss, så det är bara att anmäla sig i rätt inlägg. Och please, kommentera mina foton jag lade upp nyss ♥ ♥ ♥

Kommentera

Publiceras ej