Kan jag be att få "sex", tack!

5kommentarer

Samtidigt som meningen tog form i min gom, kände jag att det hade räckt med fem, ändå hann jag inte hejda den innan den passerade mina läppar. Det var för mycket med sex. Det gick inte att få det ogjort, vara bara att stå upp och visa att det jag just sagt var det jag ville ha. "Kan jag be att få sex, tack"! Mannen framför mig plirade med ögonen och sa underfundigt "hade jag inte varit på jobbet så hade jag gärna ställt upp på det". De två männen bakom mig hummade gillande, "vilka erbjudande, hade man ju inte tackat nej till". Tjejen som stod snett bakom mig tittade ner i golvet, såg jag då jag gick ut.
Männen log nöjda över att få ett tillfälle att göra sig roliga.
Men jag kan fortfarnde inte fatta hur killen framför mig skulle kunnat ge mig sex frallor om han inte varit på jobbet och männen som var bakom mig måste ju me ha kunnat köpa sex frallor om de hade velat.
????????????
Men!
Varför blev tjejen som stod snett bakom mig generad?
Vad är det som händer?
Kan det ligga i luften!!!!!!!!


Vissa behöver kylas ner lite!!!

Då är det onsdag och mina tre nätter är över.
I kväll blir det kramkalas och bebbegos.
Ska bli så mysigt att träffas.

:-)




5 kommentarer

2barnspappan

24 Mar 2010 09:56

Killen bakom disken kanske menade att hade han inte jobbat så skulle han ha ordnat hemleverans av 6... frallor!

Tjejen bakom kanske blev generad för att du sa vad hon ville säga, men inte vågade!?



Återigen, TACK för alla dina kommentarer, dom värmer väldigt mycket ska du veta!

Din familj och dina vänner ska vara stolta över att få ha dig i deras närhet!

Kram

Emmie

24 Mar 2010 13:24

Hahaha det var riktigt roligt ju=) kram

Lina

24 Mar 2010 18:28

Hahaha underbart! :)

Sofie

24 Mar 2010 21:55

Haha, skrattar gott här hemma, underbart...

Susse

25 Mar 2010 21:27

HAhahaha...du är rolig du...jag hade heller inte fattat vad han hade menat...:)

Kommentera

Publiceras ej