Horoskop

2kommentarer

Den kommande veckans horoskop innebär tillfälle till fest och massor av umgänge med vänner. Venus glittrande inflytande ger mig tydligen ett behov av att synas och att bli beundrad.
Min utmaning är mitt shoppingsbegär.
(kan man ju undra hur det ska gå med det, jag som sällan köper något nu för tiden)


Tror att jag nog är mer jungfru än våg denna veckan, för då skulle man ha turen att vinna om man köper en lott och så ska man få bli bortskämd av någon som tyckte man behöver det.

Tur man inte är skorpion för då var det visst ingen mening att stiga upp ur sängen enligt detta horoskopet.

Men väduren, fiskarna och lejonet har en mycket bra och givande vecka att se fram emot. Gynnsamma stjärnor som glänser och fixar till ekonomin samt ger strålanade romantik och kärleksmöten.

För er som inte varit ute ännu kan jag bara säga
DU MÅSTE ÖPPNA DÖRREN FÖR DÄR UTE FINNS VÅREN,
VÄNTANDE PÅ DIG




Då var det söndag
och
jag har bara tre jobbnätter framför mig.
Härligt!
Eller hur?

:-)


2 kommentarer

2barnspappan

21 Mar 2010 21:21

Tittar förbi och säger tack! För att du har fått mig att plocka fram min kamera igen! Jag har inte fotat något än men den är iaf framplockad!

Däremot har jag redigerat lite bilder.

Bilden på ekan i min blogg t ex!

Bilden är tagen på långö(tror jag det heter) i K-krona.



Ha en fortsatt trevlig söndagskväll på jobbet. =)

Emmie

21 Mar 2010 21:22

haha shysst mot skorpionerna,du är för rolig. var är våren? jag är ute mycket men tycker bara att det är iskallt & blåsigt :( vi måste ses snart. kram

Kommentera

Publiceras ej