Det är inte så lätt som du tror!

3kommentarer

Jag kommer aldrig att vänja mig.
Är nu vår nummer nio som nattarbetare, men så fort vårsolen kommer fram vill inte mina ögon förstå att de måste hålla sig stängda för att jag ska kunna sova. Som idag tex, solen skiner och nu ska jag sova. Men vad händer? Jag äter frukost och gör mig redo för att sova, läser lite och så stänger jag ögonen. Utan att jag vet hur så är de öppna igen, jag stänger och så är de öppna igen. Men vid närmare eftertanke så sov min mammas morfar med öppna ögon, har jag tur kan jag ju ärvt detta anlaget.
Eller också så sover jag utan att veta om det.



Lyckans sko

God dag!

:-)
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

3 kommentarer

Carolina [fotograf]

14 Mar 2010 13:05

Haha, jag tror jag stannar i Sverige och bloggar ändå :)



Lottar ut tre invites till Bloggsvar.se senare idag (ta chansen att vinna för de är åtråvärda) och publicerar även foton som vanligt. Kommentera gärna ♥ ♥ ♥

Anonym

14 Mar 2010 15:36

Anonym

14 Mar 2010 15:37

finfin blogg! :)

Kommentera

Publiceras ej