Vårmode

1kommentarer

Fräscha tröjor, härliga klänningar, mjuka byxor och massor av snygga vårjackor. Jag skulle vilja köpa allt. Emmie och jag var en liten sväng i stadens butiker förra veckan. Det finns ju så mycket fint. Men så kan man ju inte få allt, så om man nu har funderingar på att köpa något så är det så svårt att välja bara ett plagg. Idag ska brudaran och jag kika runt, vi ska gå i skoaffärer, klämma på alla fina kjolar, prova snygga vårjackor, stå i provrummet och förfasa sig över att kläderna inte sitter som de ska. Men så kan man ju hoppas att påsktuppen värper ett stort ägg som råka hamna på min trapp med massor av vårnyheter i. Men å andra sidan så har jag ju massor av kläder i min garderob redan, märkte jag när jag packade. Kan nästa med all säkerhet säga (skriva) att jag inte använt en tredjedel av det som finns i garderoben. Så det blir till att flanera runt i sin egen butik.
Men en god fika och massor av skratt brukar det alltid bli när jag och mina döttrar träffas.
Så medan ni är på era jobb så springer jag runt och roar mig.
En syssla jag är mycket bra på!




Ha en bra dag!

:-)

1 kommentarer

2barnspappan

31 Mar 2010 12:37

Springa runt och roa sig låter som en alldeles ypperlig syssla tycker jag!

Hoppas du får en bra dag du med!

Kommentera

Publiceras ej