Uppföljning

3kommentarer

Lördagsgodis var en mycket bra ide att ha som nyårslöfte. Jag har provat en godis dag i månaden och godislöfte att inte äta godis alls. Har lärt mig att det är ingen mening att sätt upp för höga mål som inte kan uppnås. Veckan går fort och även om godistarmen suger på torsdagen så är det inte värre än att det går att vänta tills lördag. Har även två andra löften som jag me är mycket nöjd med.


Det gäller att se ljuset i tunneln

Hur går det med dina nyårslöften?

:-)


3 kommentarer

Annelie

14 Mar 2010 19:07

Jag har bojjkottat nyårslöften så för mig är allt lugnt =)men jag har olika mål som jag ska uppnå som jag jobbar med, det passar mig bättre!

Kram kram mammi imorgon syns vi igen!!

Lina

14 Mar 2010 20:01

Härligt att det går bra för dig! Än så länge lyckas jag också med mitt något annorlunda nyårslöfte och hoppas på att det fortsätter så. Ha det gott! Kul att se alla underbara bilder som du tar

Sofie

14 Mar 2010 23:01

Jo, det går bra här med. Håller mig till min gottelönehelg... Ska bara komma igång ordentligt med träningen oxå, sen så. Kram kram

Kommentera

Publiceras ej