Sängen kan vänta

4kommentarer

Efter en lång natt på jobbet körde jag vidare norr över för att lämna hö till pållarna. Innan jag skulle ta en sväng i sängen smörjde vi kråset med värsta frukosten, Annelie, W och jag. Efter mycket te och "längesedan" prat, bebbe och bubbegos så gick jag upp för att sova. Men då kom W med ett rosa paket som inte fick öppnas innan jag krupit ner i sängen. I mitt lilla rosa paket fanns en bok, en bok till mormor. Så där låg jag med tårarna rinnande och försökte läsa alla fina ord som Annelie hade skrivit och efter många timmar och dagar fått ihop till en bok med bilder och underbar text till mig.


"En bok om oss W och N till våran underbara älskade mormor", kunde man läsa på första sidan


Boken var fylld med bilder och ljuvlig text



Tack min kära underbara dotter för all fina ord.

:-)

4 kommentarer

Johanna med familj

09 Mar 2010 07:50

Vilken underbar present!!

Annelie

09 Mar 2010 08:22

Du är värd varenda sida! Kraaaam tack för fina bilder igår =)

Sofie

09 Mar 2010 21:56

Underbart, det är extra kul att få en sådan personlig present. Jag gav min bonusfar en sådan förra året och där rann tårarna med... Kram Lotta

Sofie

09 Mar 2010 21:57

Underbart, det är extra kul att få en sådan personlig present. Jag gav min bonusfar en sådan förra året och där rann tårarna med... Kram Lotta

Kommentera

Publiceras ej