Så var det då mars

1kommentarer

Mars månad har tidigare i mitt liv varit en tråkig, grå, lång, dryg, geggig och seg månad. Nu ska det bli ändring på det, mars ska bli möjlighetens månad. Den har mycket goda förutsättningar då den upplevs som lång. Jag ska planera massor av roligt, bio, barnbarns träffar, långpromenader, goda middagar på restaurang, födelssedagsfirande, mera bio, massor av fotografering, träffa vänner, fotbollskollande........ojojoj vad rolig det ska bli med mitt nya marstänk. Tänk så lätt det är att omvandla en tråkig månad till en av årets händelserikaste.

Så var februari avklarat, Gudrun fick ställa undan danseskorna i fredags kväll, Pernilla Walgren och Neo till andra chansen i lördagens schlagerfest. Anna Bergendahl och Peter Jöback direkt till globen.
Så lite fotboll på Rosenholm. Världens bästa Trion grabbar vann med 4-1 mot Hasslö.
Grattis grabbar!
Nikon var lite sur för att det inte var match på dagen eftersom det var så fint väder och det är ju bra när man ska fotografera. Jag hade med kameran till kvällens match men eftersom ljuset inte är så bra för just fotografering kvällstid med sin orangeröda belysning så hängde den med mest på min axel för att jag inte skulle känna mig avklädd.


Så här kul kan en bild bli när man kvällsfotografera fotboll på Rosenholm

Mars började mycket bra
Vilken härlig dag...lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaa

:-)


1 kommentarer

Annelie m fam

02 Mar 2010 08:21

Ja den här månaden ska jag fylla år och så blir lillskruttan 4 mån =)

Kommentera

Publiceras ej