Årets första fullmåne!

2kommentarer

Kom just hem från en lång skön promenad i månens sken. Årets första fullmåne är alltid speciell. Så nu är jag fulltankad av månens magiska krafter. Det var först när jag var framme vid porten som jag kom på att jag skulle ta ett foto på den fina mångatan. Men eftersom jag var så uppe i mitt laddande så blev det inte så. Jag bor på andra sidan av stan men jag gick ner vid bryggan och tog ett foto där istället, inte lika vackert men nästan. 

(null)

Det var helt tomt från andra vandrare så jag hade hela stan och månen för mig själv. 

(null)

Nu blir det sängen 🤩

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

18 Jan 2022 18:42

Jag gillar verkligen tanken på att bli fulltankad av månens magiska krafter. Jag kanske måste ge mig ut på en månskenspromenad någon kväll. Men jag har faktiskt sett fullmånen även på min morgonpromenad och kanske räknas det också :D Vad skönt att få ha både stan och månen för dig själv. Fina bilder blev det också
Kram

Anki

20 Jan 2022 10:44

Fullmånens magiska krafter ... den lyser starkt nu när det är fullmåne - rakt in i mitt köksfönster!
Fin bild där med den månbelysta bryggan!
Kram

Kommentera

Publiceras ej