Tokigheter!

3kommentarer

Skolan är slut, jobbhelgen över och vi är så lediga nån bara kan vara. In med barn och packning i bilen för att sedan styra mot ön där solen alltid lyser även de dagar då det är mulet. Igår så klädde vi oss i blått och gult inför kvällen match. 

(null)

Fika är viktigt och då fick vi även tillfälle att lägga upp en plan för resten av dagen innan matchen skulle börja.

(null)

(null)

 Lilleman och jag tog många långa sköna promenader med Eddie, tjerna åkte iväg för ett dopp i havet en av gångerna.

(null)

Godingar hann även med ett besök i en av butikerna påväg hem och då fick jag denna bild skickad till mig. En hajmössa är ju bara ett måste när man befinner sig på en ö. 

(null)

På kvällen fick vi besök och som alltid är hen lika välkommen. Mat och vatten hade ställts fram tidigare på dagen. Eddies mat är poppis hos våra taggiga vänner. Eddie är inte lika intresserad av att dela med sig men det finns så det räcker till honom också.

(null)

Mys när det är som bäst❣️


3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

16 Jun 2021 06:48

Underbara bilder som får mig att må gott och bli glad bara av att se hur ni har det :D T o m Eddie är blågul och det är klart att han ska vara delaktig i allt ni gör. Fint med hjärtat som bildas av plastpelikanerna (tror jag att det är) och den lilla igelkotten är såå söt. Bra att den kan äta och dricka hos dig och Eddie. Självklart ska man ha en hajmössa på ön :D
Kram

Ibod11 - Ingrid

16 Jun 2021 06:48

Underbara bilder som får mig att må gott och bli glad bara av att se hur ni har det :D T o m Eddie är blågul och det är klart att han ska vara delaktig i allt ni gör. Fint med hjärtat som bildas av plastpelikanerna (tror jag att det är) och den lilla igelkotten är såå söt. Bra att den kan äta och dricka hos dig och Eddie. Självklart ska man ha en hajmössa på ön :D
Kram

Anki

16 Jun 2021 08:39

Somrigt och härligt! Ett fint inlägg med fina bilder som får mig att le!
Ha det fortsatt gott!
Kram!

Kommentera

Publiceras ej