Ikeas maskroslampa!

3kommentarer

Äntligen har jag bestämt mig hur jag vill ha det med min maskroslampa från Ikea. Jag köpte lampan begagnad för någon hundralapp. Återbruk gillar jag. Men nu var jag trött på de där pappersblommorna som satt fast på spröten även att blommorna gav en härlig spegling när den var  tänd. Jag har haft funderingar på prismor, olika figurer, måla om pappersblommorna eller bara låta den vara som den är. Såg en bild där någon spraymålat hela lampan i brons, och det såg också väldigt snyggt ut. Så här blev min lampa och jag är supernöjd. Kostnad en ljusslinga för 149 kr. Före och efterbilder. 

(null)

(null)

(null)

(null)
 
Andra advent idag!

3 kommentarer

Micke

08 Dec 2019 16:11

Den var ju inte helt fel om man säger så...bra köp där måste jag säga.

Grattis. :)

Ibod11 - Ingrid

08 Dec 2019 22:10

En fin och unik lampa med ett skönt ljus som ser alldeles lagom skarpt ut. Den ska du absolut vara nöjd med. Bra gjort :D
Kram

Anki

12 Dec 2019 05:28

Vilken häftig lampa! Bra med återbruk och snyggt blev det!
Kram

Kommentera

Publiceras ej