Äntligen ny mobil!

1kommentarer

Nu sitter jag och skriver på min nya mobil. Som jag längtat. Den är så fin min röda mobil. Nu slipper jag ju till och mig slå koden. Bara fram med nyllet. Bank id fungerar ju inte med ny mobil så det har jag fixat på banken idag. Hittar inte min bankdosa, har inte använt den sedan jag var i Australien senast. Ligger säkert nedpackad i förråden någonstans. Hade ingen lust att lägga energi på att leta upp den heller. På banken var de så hjälpsamma och de tog ca 4 minuter med lite mellansnack att fixa till mitt bank id igen, betydligt bättre än att lägga tid i förrådet.  Nu ska jag bara lära mig alla nya finesser. Det händer en hel del med mobilerna på två år. 

(null)

Långfredagen är påbörjad!

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

19 Apr 2019 18:21

Grattis till din nya fina mobil och mycket nöje med alla nya funktioner. Jag slipper också koden och för säkerhets skull valde jag både ansiktsigenkänning och fingeravtrycksigenkänning :D Det händer faktiskt att jag får ange en grafisk kod också. Jag har också slarvat bort bankdosan i flytten men jag använder mobilt bankID till datorn också. Jag använder fortfarande datorn för det mesta när jag ska skriva. Mycket smidigare och fingrarna får plats ;)
Ha nu jättekul med din fina mobil och en riktigt glad påsk :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej