Planteringsplats!

3kommentarer

När jag tog bort gatsten och annan sten där det stått ett fågelbad för många år sedan från en liten plätt i trädgården så fick jag en för mig mycket bra idé. Var jag än gräver i min lilla trädgård på ön så finns det lökar som vill hitta nya växtplatser. Så nu när jag redan hade färdiga hål i gräsmattan så kunde jag ju lika gärna stoppa i några lökar där. Förhoppningsvis till nästa vår så kommer de små lökarna skjuta skott och bjuda på lite fägring.
 
 
 
 
 
 
 
Solsken även idag 😁🇸🇪
 

3 kommentarer

Ibod11

19 Jun 2018 15:42

Bra idé när en del av arbetet redan var gjort :D Eddie är med och övervakar så klart :)
Kram

S

20 Jun 2018 18:03

Spännande att se resultatet sedan.
Kram!

Pernilla

21 Jun 2018 11:33

Perfekt ju! Jag gillar blommor i gräsmattan på våren.
/P

Kommentera

Publiceras ej