Gräsklipp och annat röj!

1kommentarer

Tog en tur till stugan igår, kom hit rätt så sent och stillheten var total då jag klev ur bilen. Jag satte mig utanför en stund innan jag bar in mina grejer, det var nästan så jag hörde när gräset gav vika under Eddies tassar. Där blev vi sittande en bra stund, inga mygg, flygor eller andra småkryp med vingar störde oss. Vaknade väldigt tidigt idag, tänkte vända mig om för att låta John Blund hälsa på en stund till men när jag såg solen titta in genom mitt köksfönster gav jag upp honom. Nu har vi varit igång Eddie och jag, hunnit med en hel del, man måst ju äta också för att orka. Nu är rasten över, kräsklippning och nässelröjning står på schemat. Solen är borta men det är skönt ändå. Får nog röja undan lite på den gula gräsmattan också. 
 
 
Härliga Öland❣️

1 kommentarer

Ibod11

14 Jun 2018 13:38

Vilken härligt skön stund där ute med bara tankarna och Eddie som sällskap (inte ens en mygga ;) )
Lika skönt som en sådan lugn stund kan det vara att ta i och känna att man gör något för att få fint. Sedan kan du återigen sitta där och njuta, och denna gång även av en välskött trädgård :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej