Lurig lampa!

3kommentarer

Då var den klar. Tog sin lilla tid men så är det när man har många projekt på gång samtidigt. Hur som så är jag grymt nöjd. När mamma och pappa blev av med sitt fasta nät så var det färdigringt, synd tyckte jag att den fina telefonen skulle hamna i en låda. Nu står den här och lyser upp höstmörkret. Tanken är att jag ska försöka få tag på en liten telefonhylla som jag kan ställa den på framöver. Borde väl finnas att få tag på någon stans, loppis eller något kanske. 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ut i grådiset!
Ha en bra dag!
 
😙

3 kommentarer

Paula

16 Nov 2017 19:45

Men hur och var kom du på denna fantastiska idé??? Så himla snygg! Vi får in gamla telefoner ibland på loppisen där jag volontärjobbar. Har inte ens tänkt tanken att man kunde göra en lampa! Är konstruktionen din egen eller finns den att få tag på någonstans i cyberrymden?
ÖNskar en trevlig helg, hoppas du får bättre väder än jag har här, regn och åter regn i novemberdagern

S (Ord2)

17 Nov 2017 04:31

Ojoj, kan man säga annat än snyggt jobbat!!

Hoppas du får ett bra slut på veckan nu. Kram!

Pernilla

19 Nov 2017 22:14

Wow!! Jag vill genast iväg och hitta en telefon att göra om, jag också. Wow!
Men det kommer inte hända. Jag har lovat att inte dra igång projekt som inte avslutas. Jag har inte tid eller ork. Men jag är så imponerad av din.
/P

Kommentera

Publiceras ej