Tv- avgiften suger!!

3kommentarer

Oftats tänker jag inte på den men den retar ihjäl mig, tv-licensen är bara ett nödvändigt ont. Helt ärligt så tycker jag inte att de programmen som jag har på min tv är värda den dyra avgiften för det utbudet som finns. Jag hoppas ju naturligtvis att det inte beror på att det finns så många som inte betalar avgiften och det är en av anledningarna till att den är svindyr. Jag vet... får skylla mig själv som inte drar ut sladden och ställer upp min tv i förrådet. Ska nog fundera över den kostnaden. Undrar hur många som har tv igentligen som inte betalar 🤑.
 
 
 
Vissa dagar känns lite mera slitna än andra!
 
 

3 kommentarer

Anonym

23 Jan 2017 13:32

Hej! 😀

Då får jag kanske säga att min blogg suger...!? Hm...

Hittade din kommentar innan idag - har stängt av "automatisk publicering" och loggar bara in nån gång då och då. Kul att en och annan fortfarande skriver till mej!

Jag letar efter lusten att blogga igen, och framförallt efter ett enklare sätt. När jag fått kläm på hur man gör från mobiltelefonen kommer jag kanske tillbaka med nya inlägg!? ☺

/AnnaKK

Anonym

23 Jan 2017 19:08

Håller med. Tycker med tv-avgiften suger, och funderar alltid på sluta betala, men då får man väl skit för det gissar jag!

Ja jag är glad jag fick chansen och se kent på avskedsturnén :)

Maria Bromander

27 Jan 2017 22:50

Vilken vacker och talande bild. Precis sådan känner jag mig ibland och TV-avgiften ifrågasätter jag verkligen. Allt gött!

Kommentera

Publiceras ej