Nu rullar de lätt igen!

2kommentarer

Mina sänglådor i stugan har varit flitigt använda och ibland (oftast) tungt belastade. Under varje sänglåda har det funnits små hjul som det ena efter det andra gått sönder. När jag var på Ikea senast så gick jag till sängavdelningen för att höra om de möjligtvis gick att beställa. Visst fanns det hjul, tre dagar senare låg de i mitt postfack. Nu är de på plats och lådorna rullar fint igen. Småtjejerna kommer att bli glada när de är i stugan nästa gång, för i den ena lådan finns deras plock. Tack kära Ikea för trevligt bemötande och mycket snabb service. 
 
 
 
 
Nu bär det hemåt igen,
jobbet väntar 😅

2 kommentarer

Pernilla

27 Apr 2017 09:53

Härligt när man kan få hjälp så smidigt. Och smidigt med förvaring under sängen.
/P

Pernilla

27 Apr 2017 22:36

Förstår att Ni längtar till ni går hem er guldklimp. Va inne på bloggen och kollade på de sista bilderna. De är bedårande allihopa. Va kul att en ska till Gotland. Jag känner ingen som jag vet planerar valpköp men vem vet, kanske möter jag den pånågon klubb i framtiden.
/P

Kommentera

Publiceras ej