Rea, när den är som bäst!

6kommentarer

Dottern hade varit på Hemtex och handlat lite på rean, så då blev även jag lite sugen på att ta en tur dit. Sagt och gjort, hem kom jag med en kasse full av fina saker för en liten peng. Två fina svarta vävda mattor, kuddar, lite örngott och en ny kökshanduk. När sedan det trevliga butiksbiträdet frågade om jag vill bli medlem så tackade jag naturligtvis ja.....då fick jag en check på femti kronor och så då blev det ännu billigare. Nu ligger en av mattorna så fint i mitt kök och den nya kökshanduken är upphängd. Nöjd och glad är jag :-)
 
Nu har jag suttit en stund och kollat på foto, igen! Mycket trevlig syssla!
 
 
Snöslask hos mig!
 
:-)
 
 
 

6 kommentarer

Ailas.

21 Jan 2015 20:47

Grattis till de fina fynden! Kanske kan de pigga upp lite i det trista vädret. I mitt fall fick det bli en god indisk buffé i stället, för av någon anledning har jag alltid kortaste vägen till munnen...

Hoppas att året börjar fint för dig och kommer sedan bara att öka den fina trenden.

Kram!

Anonym

22 Jan 2015 07:27

Bilden är så vacker och jag njuter *tack*
Bra att du fyndade saker som du behövde just nu ;.)
Ha en bra dag/ kram

S

22 Jan 2015 12:15

Åh, älskar snäckskal.

Roligt att fynda, det är ju lite extra kul när man har en ny fin lägenhet att sätta sin prägel på :)

Kram!

Lena i Wales

22 Jan 2015 17:02

Vad du fyndat! Visst är det roligt när man får den känslan.
Tråkigt med snöslags dock.
Det ena får kompensera det andra!
Ha det bra!

Anonym

22 Jan 2015 21:12

Å va fin bild, roligt att hitta bra grejer på rean😄

Sofie

22 Jan 2015 21:23

Å nu har jag kollat in dina bilder från din underbara resa till sonen Downs under. Å vad jag längtar tillbaka dit, jag hoppas att jag ska återvända dit såsmåningom, just nu bor min vännina hemma i Sverige men hon ska ner igen till sommaren så jag skulle gärna åka tillbaka över jullovet ❤️

Kommentera

Publiceras ej