När det INTE blev som det skulle!

2kommentarer

Min stackars arbetskamrat blev magsjuk igår, precis innan hon skulle dra till jobbet flög det på henne, så det var bara till att sätta sig för att ringa in någon annan. Redan på andra försöket fick jag napp. Tur i oturen så hann min sjuka kompanjon inte komma till jobbet så förhoppningsvis så slipper jag tänka på att magsjukan även kan drabba mig. Efter en intensiv natt med många larm och andra som behövt vår hjälp ska jag nu efter intagen frukost och hundrunda krypa ner i min sköna säng. Jag är sååååååååå trött.
 
 
 
 
Ha en skön lördag!
 
:-)
 

2 kommentarer

Eivor

17 Jan 2015 10:00

Den mackan ser god ut. Banan är aldrig fel.
Ja skynda till Clas Ohlson där finns mycket smått och gott. En av mina älsklingsaffärer.

Ha en fin lördag

Kram

AnnaKK

17 Jan 2015 13:14

Fy för den lede för magsjuka!!!

Jag är nog i nojjigaste laget när det gäller sånt, men så brukar jag klara mej ifrån det också! :-) Hoppas du inte har blivit utsatt för smitta, utan planerna för måndag står fast.

Ha det fint!!

Kommentera

Publiceras ej