Min natt med Egon!

1kommentarer

Inte utan att Egon grep tag i både bildörr och mig några gånger under nattens gång. Men det var inte värre än att jag både kom i och ur bilen de gånger jag behövde. Alla våra brukare har fått behålla strömmen hela natten och det är ju alltid en fördel bland annat för att slippa jobba i mörker, men också med tanke på våra ryggar om vi inte kan använda lift eller utnyttja de höj/sänkbara sängarna. Natten har gått fort och som tur är så är man extra pigg sådana här nätter då man måste vara på topp hela natten. Efter en dag med god sömn är jag nu snart redo för att jobba en natt till.
 
 
Snäckor, stenar, solbrillor och lypsyl, mer behövs inte för att få fart på minnesbanken.
 
Hoppas Egon varit snäll mot er?!
 
:-)
 
 
 

1 kommentarer

Bosse Lidén

12 Jan 2015 08:47

Intressant läsning. Då förstår jag hur viktigt det är att det finns ström i husen även på nätterna. Vilket jobb det blir för dig/er annars.
Egon var snäll mot mig, men jag hörde hela tiden hur han påkallade på uppmärksamhet.
Kram Bosse

Kommentera

Publiceras ej