Bländad!

2kommentarer

När jag kom ut efter att ha sovit en stund på förmiddagen så blev jag totalt bländad, det blev helt svart. Solen stirrade mig rakt i ansiktet så ögonlocken ville inte öppna sig på en bra stund. Allt stannade liksom upp när jag steg ut från porten med min kissnödiga hund som inte tog det minsta hänsyn till sin förvirrade matte utan hade full fokus på att få lätta på trycket. Eftersom jag vägrar att låta min hund kissa på fasaden som så många andra hundägare skiter i så fick jag ju småspringa ner för backen trotts att jag inte såg någon ting.Såg nog lite roligt ut, nu när jag tänker efter.
 
 
Härliga sol, kom tillbaka i morgon!
 
:-)
 

2 kommentarer

Gittan

24 Jan 2015 08:00

Det såg nog lite kul ut, men hunden visade vägen och så fin den är. Ja solen tycker vi om.
Ha en fin dag, Kram.

Mia

24 Jan 2015 12:57

Solen ær så vælkommen. Jag har dock sett den ganska mycket hær uppe i vårt kæra grannland... Det ær dær den finns! ;-)

Inte nog med att norrmænnen har olja, de har æven tagit solen!

Kommentera

Publiceras ej