Båttur!

6kommentarer

Nyss hemkommen från en tur på havet. En liten Polenkryssning med mat och lite annat gott. Mycket trevligt och avkopplande för en liten peng. Egentligen var jag bara sällskapsdam så jag hade inget speciellt som skulle inhandlas, något blir det ju alltid men inte mer än vad som fick plats i väskan. Är det något som saknas på en Polenkryss så är det en god kopp te i en stor mugg med lite honung i, så det var det första som jag fixade då jag kom hem. Vi sa det då vi satt där och mumsade på vår mat att det är ju fantastiskt billigt nöjde att åka på om man vill ha spa, bubbelbad, massage eller god mat. Så det får nog bli en tur till framåt våren någon gång.
 
 
 
:-)

6 kommentarer

TantGlad

21 Jan 2015 05:29

Så mysigt med båttur.
Välkommen hem förresten.
Vilken otroligt vacker bild du har. Vilket ögongodis.

Kramkram.

S

21 Jan 2015 11:10

Så fint! Att åka med Helsingörsfärjan är inte fullt så tjusigt ;) Men nog är det något särskilt med havet.

Kram!

AnnaKK

21 Jan 2015 13:34

Så mysigt - och hoppas att havet var så där lugnt och fint som på ditt foto!? :-)

Anonym

22 Jan 2015 07:24

Så vacker bild!
/kram

Spanaren

22 Jan 2015 07:25

Så vacker bild och nu kom mitt namn med/ kram

Aaa

23 Jan 2015 08:46

Polen har säkert förändrats mycket de senaste årtionden. En båtresa är jag dock reserverad mot pga att jag någon gång har blivit väldigt sjösjuk på södra Östersjön.

Kommentera

Publiceras ej