Varför ska det vara så svårt!

2kommentarer

Vissa större beslut som jag fattat tidigare i mitt liv har liksom känts rätt direkt, men det är när det kommer till besluts som ska vägas för och emot det är då det blir sååååååååå jobbigt och energikrävande. Ena dagen så väger den högra vågskålen mest, nästa dag så är det den andra. Jag vänder och vrider och hur mycket jag än försöker så leder det inte till något resultat. Jag får nog backa något steg för att betrakta på håll, kan ju vara en lösning.
 
 
Jajaja....  :-)

2 kommentarer

Spanaren

03 Sep 2014 14:38

Så vacker bild!
Du tar dig inte tid för att sätta dig ned i lugn och ro för att resonera med ditt inre om detta beslut. Det går inte att lösa allt på några sekunder och kanske någon timmes eftertanke behövs ;.)
/kram

Spanaren

03 Sep 2014 14:38

Så vacker bild!
Du tar dig inte tid för att sätta dig ned i lugn och ro för att resonera med ditt inre om detta beslut. Det går inte att lösa allt på några sekunder och kanske någon timmes eftertanke behövs ;.)
/kram

Kommentera

Publiceras ej