Springa på stan!

5kommentarer

I lördags kväll sprang jag på stan med brudarna. Det var 1300 förtidsanmälda samt några efteranmälningar och jag var en av de 600 tjejer som sprang nattloppet i Kalmar. På en bana kantad av marschaller, musikanter, raggarbilars tutande och en klappande påhejande publik sprang vi 5,7 km runt och genom staden. Vilken folkfest. Min femte medalj för genomfört lopp hänger nu på min anslagstavla som ett bevis på att jag har lyckats med en av årets utmaningar. Grymt nöjd med min insats.
 
 
Idag är det ny vecka, ny månad och nya möjligheter,
 
Ha en bra dag!
 
:-)

5 kommentarer

Skogsfen

01 Sep 2014 10:26

Så härligt, jag sprang också förut innan jag op. knäet.
Vilken känsla efteråt.
Grattis till bra genomfört lopp.
Kram från Skogsfen.

Annika

01 Sep 2014 10:27

Grattis, detta har du gjort bra. Kul att det är så många som ställer upp både som löpare och publik.

Ha nu en fin Måndag.

Spanaren

01 Sep 2014 11:03

Heja, heja vad du kan :-) Grattis!!!! Önskar dig en bra dag/kram

Mia

01 Sep 2014 21:29

Ett stort grattis! Det låter mysigt att springa med sådan uppbackning och med levande ljus som följer en... Men det gäller förstås att veta var man sätter fötterna... ;-)

S

02 Sep 2014 09:12

Grattis! Låter lite extra skoj att springa på natten. Och det var ett fräckt startnummer du fick.

Kram!

Kommentera

Publiceras ej