Fyrverkerier!

5kommentarer

Helgen födelsedagsfirande och skördefest på Öland har varit fantastiskt roligt och god. Mumsiga bakelser, god mat, loppis, konst och färgglada prydnader med det bästa sällskapet då kan det ju knappast inte bli bättre. Efter att ha latat mig och bara haft trevligheter för mig väntar nu två dagars intensiv träning. Flytt och städ av en styck lägenhet väntar på mig. Så förhoppningsvis när jag sitter vid min dator i morgonkväll så är det inte bara med ömmande muskler utan också en enormt lättnad. Eftersom jag inte kan flytta till nytt boende innan min resa till Australien så får det bli att magasinera möblerna tills dess. Tack till alla som holt tummar och tår för mig, förrådet som vi anmälde oss till blev vårt. Sonen och jag ska dela på det sedan när jag får boende igen och inte behöver hela själv. Ett stort förråd till en billig peng där el och värme ingår släpper man inte i första taget.
Så några foto från helgen fyrverkeri i Borgholm på Öland.
 
 
 
 

 
 
Ha en bra dag!
 
:-)

5 kommentarer

S

29 Sep 2014 22:15

Oj, så tjusigt!

Härligt att ni fick förrådet, det låter onekligen praktiskt.
Snart Australien då! :)

Kram!

Skogsfen

30 Sep 2014 10:27

Wow vilka fina foton, magiska. Säkert väldigt mysigt på Öland under skördefesten.
Jag valde bokmässan istället.
Vilken tur att du fick tag förrådet.
Kramis.

Spanaren

30 Sep 2014 12:06

Grattis igen ... vilket datum fyller du? Var det jämna år?
Fina foto också.
Så bra att du kan magasinera dina möbler *tummen upp*
När åker du och när kommer du hem?
Ha en bra dag/ kram

AnnaKK

30 Sep 2014 15:59

Toppen att det löste sej!!! :-)

Bosse Lidén

03 Oct 2014 14:21

Skördefesten är kanske bättre val än bokmässan. Fina bilder. Lycka till med allt. Kram Bosse

Kommentera

Publiceras ej