Fånga dagen!

3kommentarer

 
I ett inlägg för några dagar sedan så skrev jag om horoskop. Blev lite full av
skratt då jag läste detta för perioden 18/9 - 1/10.
 
Jupiters glada energi hjälper dig att säga ja till de bra sakerna i tillvaron,
en positiv attityd som bär dig genom det mesta.
Med lite mer tur än vanligt just nu, bör du få det du önskar dig!
Fokusera på: Det ljusa ,
Lyckokastet: Ett miljöombyte
 
 
Att kunna göra skillnad för någon ger dig extra glans, en gnistrande medalj i hjärtat!
 
 
Min tur just nu kan ju även bero på att Ni håller
tummar och tår för mig :-)

3 kommentarer

S

26 Sep 2014 14:19

Tummar och tår, tummar och tår! :)

Kram!

AnnaKK

26 Sep 2014 17:53

Hejja på!!! :-)

Är du på Öland nu eller i helgen - Skördefesten pågår väl för fullt???

Mia

26 Sep 2014 18:24

Inte för att jag vet vad du önskar dig just nu, men visst håller jag tummarna för dig... ;-) Gör det skillnad så var det lättköpt, annars ingen skada skedd...

Kommentera

Publiceras ej