En mycket spännande vecka!

4kommentarer

 
Veckan som kommer är en mycket spännande vecka med många avgöranden. Eftersom jag inte kan påverka hur det blir mer än jag gjort så är det nu upp till andra att bestämmer hur svaret ska blir. Inte utan att det är lite nervöst. Tur att jag jobbar tre nätter nu för med all säkerhet så hade jag ändå inte kunnat sova en blund på natten. Tummarna hålls stenhårt och jag önskar att allt ska bli så som jag vill. HOPPAS!! HOPPAS!! HOPPAS!!
 
Ur dimman lättade örnen från sin spaningsplats.
 
Fortsättningföljer!
 
:-)

4 kommentarer

Gittan

21 Sep 2014 18:06

Jag är ute på bloggpromenad, stannade till här hos dig i din fina blogg. Vilka härliga bilder och kul att läsa dina inlägg.
Kram.

Spanaren

22 Sep 2014 08:29

Älskar denna bild *verkligen*
Bra att du låter ödet bestämma för då kan det inte bli fel!
Hjälper dig att affirmera att du får det som du vill ;.)
Ha en bra dag/kram

AnnaKK

22 Sep 2014 09:38

Jag hjälper till att hålla tummarna!! Och tårna också! :-D

Sara

22 Sep 2014 21:00

Vilken underbar bild :)

Kommentera

Publiceras ej