Låsning!

2kommentarer

I arla morgonstund så steg jag in på ryggkliniken i staden för att höra med kiropraktikern ifall han möjligvis kunde hitta något för att underlätta min vardag.  Han behövde inte leta så värst länge innan han hittade låsning nummer ett.... nummer två och nummer tre. Låsningarna kan ha kommit i samband med min axelskada för ett år sedan eller på grund av den. Just nu så är det fantastiskt skönt att slippa denna smärta som låsningarna åsamkat mig. Som om detta inte vore nog så flög även bisvärmen som jag haft inne i öronen ett tag sin kos. 500 kr kostade besöket och de pengarna var en väl investering i mig själv. Kiropraktiken höjde ett varningens finger att det from och med nu är slut på magsovandet. Illa illa men det är väl bara att bita ihop och vända andra kinden till :-)
 
 
 
Full fart!
Listan bockas av :-)
 

2 kommentarer

S

23 Oct 2014 17:46

Men så skönt att han kunde hjälpa till! Det tar mycket energi att gå och ha ont.

Lycka till med listan!
Kram!

Spanaren

24 Oct 2014 09:30

Så vacker bild!
Bra att du är genomgången inför flygresan. Sitt ordentligt nu så gått det går. Jag fick en upphakning när jag satt på bussen i flera timmar för flera år sedan. Aj, aj, /kram

Kommentera

Publiceras ej