Helgen närmar sig!

1kommentarer

Då är det snart dags för jobbhelg igen. Tyckte att jag hade massor av lediga dagar framför mig när jag gick av i söndags morse. Har hunnit en hel del i veckan så jag ska väl inte klaga. Nu är det bara fem jobbnätter till innan det är dags att vara ledig i väldigt många veckor i landet lång borta. Ska bli skönt. Har lite som måste fixas till innan dess, men det är ju gott om tid.
Fjärkontrollen som jag skulle leta upp idag hittades redan i låda fem så det var inte utan att jag drog en lättnandes suck. Kunde ju varit mycket värre.
 
 
Nu det bara 5 minuter kvar av fotbollsmatchen,
jag tippade 2-1 till Sverige, än är inte hoppet ute.
 
:-)

1 kommentarer

Spanaren

11 Oct 2014 07:54

Söta barnbarn att titta på när du väntar!
Bra att du hittade fjärrkontrollen!
Snart, snart, så är du långledig ... kämpa, kämpa på :-)
/kram

Kommentera

Publiceras ej