Bloggpromenad!

2kommentarer

Det har varit väldigt mycket görande i mitt liv en tid tillbaka så när jag var ute med hunden för ett tag sedan så tänkta jag att en kväll måste jag bara sätta mig vid datorn och göra en bloggvandring. Eftersom denna veckan så här i oktober hade en mycket passanade kväll över så har det nu blivit av. Jag bestämde mig för att jag skulle ta mig 10 bloggar fram genom att gå ner i kommentarsfältet i olika bloggar och klicka på en blogg som jag aldrig tidigare besökt. Några var inte uppdaterade och några hade ägaren avslutat och då fick jag ta mig tillbaka för att välja en annan blogg. Jag har haft en väldigt trevlig och avkopplande kväll där jag läst om nästan alla ämne som man kan komma på. Tänk så många flitiga bloggskrivare det finns runt om i Sverige. Fina bilder, glädjande besked, sorgliga minnen, goda kakor, politik, handarbeten och massor av annat läsvärt. För att inte Gozzi skulle känna sig allt för utanför så fick det bli ett lite uppehåll här vid datorn så att han fick komma ut på sin bloggbromenad.
 
 
Ha en fortsatt fin kväll oavsett vad du gör!
 
:-)

2 kommentarer

TantGlad

15 Oct 2014 05:39

Hej vännen.
Ja det är trevligt att besöka nya bloggar som jag gör lite då och då.
Ha nu en jätteskön onsdag och snart har denna vecka passerat lika fort .
Kramelikram.

AnnaKK

15 Oct 2014 08:47

Jag använder mej av Bloglovin för att hålla reda på alla bloggar som jag är intresserad av - och för att hitta ännu fler! Men det här sista halvåret har tiden inte räckt till, och sist jag loggade in där var det över 1500 olästa blogginlägg som pockade på uppmärksamhet... 8-X Loggade snabbt som tusan ut igen!! <:-)

Kommentera

Publiceras ej