Bara lite änder!

2kommentarer

Igår när vi var på H4-gården så hade jag naturligtvis med mig kameran, men jag upptäckte alldeles för sent att jag knappast inte hade någon batteritid kvar. Sådant borde man ju naturligtvis ha koll på, men min senaste kamera är det mycket bättre batteritid på så nu glömmer jag helt enkelt bort att kolla upp när det blir dags att ladda igen. Som tur var så räckte det med den tiden som fanns kvar. Hittade några änder som jag försökte fota och hur bra det gick ser ni nedan.
 
 
 
 
Hoppas ni kom upp i rätt tid idag,
det brukar vara ett bevis på att man vred visaren åt rätt
håll i helgen :-)
 
 
 

2 kommentarer

Bosse Lidén

01 Apr 2014 09:00

Vi ändrade inga klockor men kom upp i tid ändå. Den inre klockan väckte oss. Först då kom jag på att det var sommartid.

Mia

01 Apr 2014 16:57

Änder!?? Jag tycker jag ser en liten tomtenisse där i vattnet... Är det aprilo, måntro... ;-)

Kommentera

Publiceras ej