Victoriajoggen!

1kommentarer

De lediga dagarna på Öland med delar av familjen har var fanatiskt sköna men allt för få. Nu ska jag inte klaga över de dagar som jag inte haft utan glädjas åt de dagar man fått, så nu får jag sluta gnälla :-). Dottern och jag har sprungit Victoriajoggen med en massa andra springglada och flåsande personer. W sprang minijoggen och det var 450 barn anmälda dit. Killen som vann var 7 år och sprang loppet för 5 gången. W skulle vinna nästa år sa han då han sprungit klart. Några timmar senare så var det vår tur att springa en bana på 4 km och det är väldigt roligt att springa med andra, mycket trevligare och roligare än att träna inför ett lopp. Dagen bjöd annars på solsken, störtskur och goda äggmackor.
 
 

 
 
Vi har även hunnit med avkopplande stunder vid bryggan.
 
 

Nu är det läggdags för mig!
Ni andra får ha en bra dag, förhoppningsvis med massor av sol.
 
:-)
 
 

1 kommentarer

Micke

17 Jul 2014 13:48

Fantastiskt fint vid bryggan där.
Så skulle jag vilja bo nån gång i framtiden.

Ha de underbart nu :)

Kommentera

Publiceras ej