STICK...men inte mig!

2kommentarer

Helt otroligt så har getingarna byggt just ovanför min ytterdörr. BARA... utanför min dörr. Hur kunde de veta att jag är superallergisk. På måndag kommer Anticimex, hoppas jag över lever helgen. Jag ska smyga in i min lägenhet för att inte retas. Hoppas de fattar att jag inte är intresserad av deras umgänge.
 
 
Ikväll blir det något gott i det finaste glaset, härliga vänner på mat och dryck. Den lediga helgen börjar så bra den bara kan.
 
 
Önskar alla en förträffligt underbar fredag!
 
:-)
 
 

2 kommentarer

Micke

11 Jul 2014 19:05

Hujedamig.....burr. :(

Något av det absolut sista jag vill ha utanför min dörr.

Hoppas de kommer tidigt Måndag morgon.

Ha de bäst.

Inger Maryissa

13 Jul 2014 15:15

usch......det är läskigt med getingar och med getingbon, och speciellt för personer som är allergiska
och kan tänka mig det blir skönt att få bort boet
kramar

Kommentera

Publiceras ej