Pisseveckan!

1kommentarer

Fruntimmersveckan bjuder ännu så länge på massor av sol för ovanlighetens skull. Min farfar som var en mycket rolig man kallade just denna veckan för pisseveckan, för om det inte hade regnat på hela sommaren så kom allt regn under just denna veckan. På Öland kom det en skvätt regn under lördagsnatten, vi hade även åska långt upp i norra delen av Öland som vi kunde bevittna sittande ute inlindade i våra filtar. Härliga lediga dagar har det varit på Öland, trots att jag gick av i fredags morse och gick på igår kväll så har jag hunnit hur mycket som helst. Delar av familjen har varit samlade i stugan och det är väldigt uppskattat av mig. Kameran har varit med hela tiden så här kommer några av mina 350 tagna bilder.
 
Jag har kollat på vollybolls turnering, sonen lag vann.
 
Kollar ni noga så ser ni min fina flagga och hustaket på min lilla stuga i bakgrunden.
 

Vi har kastat smörgås :-)
 

Plockat stenar till min lilla rabatt.
 
 
Hittat fisk :-)
 

Gosat barnbarn.
 

Badat i månljuset
 
 
 
 

Önskar alla en fin början på veckan!
 
:-)
 
 
 

1 kommentarer

AnnaKK

21 Jul 2014 10:05

Härliga semestertider - och semesterbilder!!! :-)

Inte en droppe regn här i helgen, och vad jag kan påminna mej nu så har det inte regnat sen förra helgen - men då kom det desto mer... Eftersom vi skulle få grävt avlopp och jordvärme vid renoveringsobjektet under förra veckan så var sådan väta det vi minst av allt ville ha. Och tydligen blev vi bönhörda, eftersom det blev så varmt och torrt sen! Den stora grävmaskinen (och alla andra entreprenadmaskiner av olika slag som varit inblandade) har inte lämnat några fula spår efter sej alls. :-)

Kommentera

Publiceras ej