Mot Ön!

4kommentarer

Nu börjar vi uppladdning inför Victorialoppet som är på tisdag. Redan idag drar vi till Öland för att njuta av öns alla läckerheter. Ikväll blir det fotboll, förhoppningsvis så blir det en nagelbitande match som spelas mellan Tyskland och Argentina. Jag kommer att heja på det lag som vinner. Jag hoppas att det inte blir förlängning eller straffar som avgör matchen eftersom jag tycker att matchen bör avgöras i de 90 minuter som spelas. De får dela på vinsten annars tycker jag.
Åskan som skulle komma har nog stannat någon annanstans för här är den inte, hoppas den inte är på Öland för där vill vi bara ha sol.
 
 
Ha det gott och njut av dagen!
Hörs på Onsdag!
 
:-)

4 kommentarer

Annika

13 Jul 2014 16:02

Ha det så bra nu på Öland och njut av solen som självklart kommer att visa sig då ni kommer dit.
Kram.

Anonym

14 Jul 2014 07:46

Jag somnade i soffan framför tv:n i slutet av andra halvlek... Inte för att matchen var ospännande - men jag var TRÖTT! <:-) Lyssnade dock vidare på förlängningen i radion efter sänggång, så jag vet hur det gick! :-) Tycker det var helt rätt lag som vann - och skönt att det inte gick till straffläggningar, för då är det ju så mycket slumpen som avgör... :-)

Har läst i fatt mej här i din blogg nu - bland annat om resan med din pappa. Så härlig och lyckad den blev!!! :-D

Men den där sjätte valpen...? 8-)

AnnaKK

14 Jul 2014 07:47

Ooops!

Den anonyme är bara jag!!! :-)

TantGlad

14 Jul 2014 10:52

Ha det gott och mysigt på öland nu med massor av härlig sol.
Så vacker bild du delar med dig till åxo.
Kramkram från mig!

Kommentera

Publiceras ej