Mot Ön!

4kommentarer

Hem för att byta om efter nattens jobb för nu bär det av mot Öland igen. Måste ju utnyttja de lediga dagarna. Har lite som måste göras för nu dröjer det ett tag innan jag kan åka dit igen. Lite jobb mitt i veckan och Karlskronas skärgårdsfesten som är kommande helg. Massor av trevligheter som man inte kan missa på hemmaplan. Förra årets fest var verkligen lyckad sa de som var där och jag kan tänka mig att denna blir minst lika bra. 
Ha nu en bra början på veckan och njut av sommaren  :-)
 
Så här glad blir dotter då hon är på Öland!
:-)
 

4 kommentarer

S

27 Jul 2014 09:23

Du har visst en dotter som kan flyga :)

Låter som att du har en hel del skojs framöver, ha det jättebra!
Kram!

Soffie

27 Jul 2014 21:25

Wow vilken bild ha det toppenhärligt nu😎

TantGlad

28 Jul 2014 11:35

Så härligt med Öland och vilken fantastisk hääärlig hoppbild.
Sommarkramar från mig!

AnnaKK

28 Jul 2014 11:46

Låter underbart med fler lediga dagar på Öland - Lev och Njut!!! :-D

Sommarn känns lång i år, tack vare vädret. Trots att jag tycker att det egentligen är alldeles för varmt... :-) Hade det istället regnat en massa och knappt ens varit 10 grader nu, så hade man väl brutit ihop i en höstdepression lagom till den första augusti... Kan inte riktigt fatta att även juli snart har susat förbi!?

Kommentera

Publiceras ej