Utedag!

3kommentarer

Efter stormen kom solen även om det inte var långa stunder, så nu vet jag att solen även finns här i Sverige. Eftersom jag varit ute hela dagen var det ju bra att det inte var sådant skitväder som igår. Om nu prognosen stämmer så ska det bli finfint väder i morgon med sol och 6 plusgrader. Låter ju lovande.
Pratade med sonen innan idag, känns lite konstigt att det är så längt avstånd mellan oss eftersom vi nyss har träffats. Tur jag har massor av fina bilder att titta på.
 
 
Trevlig kväll!
 
:-)

3 kommentarer

Micke

14 Dec 2014 16:40

Jo..är ju långt emellan er...men med dagens teknik lan man ju åtminstone ses digitalt varje dag om man vill.
Men riktigt samma sak är det ju inte :(

Men nu tillönskar jag dig en fin kväll...ha det bäst.

Ailas

14 Dec 2014 20:27

Vid den här tiden får man lära sig att gilla vädret, eller rättare sagt att anpassa sig på olika sätt. Om jag ska vara ärlig, så kan en ruskdag vara jättebra, för då kan jag lata mig lite extra, utan att drabbas av dåligt samvete.

Fin bild! Fortsätt nu att fly bort med hjälp av alla bilder du tagit. Glöm inte oss, som läser din blogg...

Kram!

Bosse Lidén

15 Dec 2014 10:11

Bilder och Skype är inte så dumt i dessa lägen. Kram Bosse

Kommentera

Publiceras ej